Použití Mozilly v komponentě Browser SWT 3.3

Jednou z novinek, se kterými přichází SWT 3.3, je vylepšení komponenty Browser. Ta byla vylepšena o možnost využití renderovacího jádra Mozilly k vykreslování webových stránek namísto výchozího renderovacího jádra. Tím je například pod Windows jádro Microsoft Internet Exploreru. Vše, co je k využití jádra Mozilly potřeba, je nainstalovaná a řádně zaregistrovaná distribuce XULRunneru 1.8.1.2 či vyšší. Ta v sobě obsahuje Mozilla technologie včetně renderovacího jádra Gecko, které pohání prohlížeče jako Firefox či Flock.

První, co je tedy potřeba, je nainstalovaný a řádně zaregistrovaný XULRunner. Instalace pro jednotlivé platformy je snadná a registrace se provede spuštěním XULRunneru s parametrem --register-user (pod Mac OS X netřeba). Poté již můžete standardně používat komponentu Browser jen s tím rozdílem, že v druhém parametru konstruktoru musíte uvést SWT.MOZILLA. Příkladem budiž ukázka z oficiálního příkladu, která vytvoří základní okno s komponentou Browser.

Display display = new Display();

Shell shell = new Shell(display);
shell.setLayout(new FillLayout());
shell.setText("Mozilla");

final Browser browser;
browser = new Browser(shell, SWT.MOZILLA);
shell.open();
browser.setUrl("http://mozilla.org");

while (!shell.isDisposed()) {
	if (!display.readAndDispatch()) display.sleep();
}
display.dispose();

Výhodou uvedeného řešení je získání kvalitního renderovacího jádra, nevýhodou pak nutnost distribuce a instalace XULRunneru spolu s výslednou aplikací.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *